Отримати витяг з ДЗК легко та швидко – відтепер можна у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Джулинської сільської ради

Дата: 28.02.2023 15:01
Кількість переглядів: 225

 

 

 

 

Фото без опису

 

Витяг з ДЗК (Державного земельного кадастру) – як отримати?

Значну кількість правочинів громадяни можуть здійснити, посилаючись виключно на відомості, які надаються у Держгеокадастрі. Отримання витягу про земельну ділянку – найпопулярніша послуга в сфері земельних відносин. Ми раді повідомити, що нещодавно державні реєстратори відділу «Центр надання адміністративних послуг»виконавчого комітету Джулинської сільської ради отримали доступи до відомчої системи Держгеокадастру, тож витяг з Державного земельного кадастру заявник може отримати у день звернення. Його видача займає близько 15 хвилин.

Витяг з ДЗК (Державного земельного кадастру) про земельну ділянку – це головний документ, який треба надати нотаріусу (або за запитом до іншої установи) для того, щоб оформити договір купівлі-продажу, дарування, та ін. щодо земельної ділянки, та внести відповідні дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Витяг з земельного кадастру підтверджує наявність у вашої земельної ділянки кадастрового номеру, а також містить інші відомості про земельну ділянку (обмеження (обтяження), нормативну оцінку та ін.), внесені до Поземельної книги.

Як і де замовити витяг з ДЗК? Замовити та отримати витяг з ДЗК ви можете у відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Джулинської сільської ради (с.Джулинка, вул. Соборна,1), за умови наявності повної інформації про земельну ділянку і її власника/власників у реєстрі, або онлайн, через електронні сервіси ДЗК «Публічна кадастрова карта». Процедура видачі регулюється Законом України «Про Державний земельний кадастр», який передбачає надання Витягу з кадастру за умови оплати адміністративного збору та відповідно до поданої заяви встановленого зразка.

Для отримання витягу з Державного земельного кадастру Вам необхідно надати:

  • державний акт на земельну ділянку або свідоцтво про право власності на земельну ділянку чи договір оренди земельної ділянки;
  • копію паспорту та ідентифікаційного коду власника земельної ділянки;
  • нотаріальне доручення від власника земельної ділянки (якщо звертається не власник).

Відповідно до п. 17 Постанови КМУ «Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру» від 17.10.2012 року № 1051, Витяг з Державного земельного кадастру для оформлення права на спадщину є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі,

За отриманням більш детальної інформації або наданням консультації, звертайтесь безпосередньо до відділу ЦНАПу.

Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Джулинської сільської ради

Вікторія  КРАСИЛЕНКО

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних