Наближення послуг до людей - головна мета адміністративно-територіальної реформи

Дата: 09.08.2020 21:54
Кількість переглядів: 557

Інформація про те, що за довідкою потрібно буде їхати до центру укрупненого району - відверта неправда. І досвід уже створених громад це доводить. Робота центру надання адміністративних послуг у Джулинській ОТГ - приклад, що руйнує поширений міф. Уже майже рік мешканці громади мають змогу отримати увесь спектр соціальних послуг:

необхідні довідки, оформити документи для виїзду за кордон та паспорт громадянина України, звернутися до держреєстратора та представника пенсійного фонду. І все це в одному місці. На створення ЦНАПу громада витратила близько 1 млн. грн: тут кошти державного і місцевих бюджетів, а також підтримка міжнародної програми U-LEAD з Європою робота з ЦНАП. А тепер це додатковий дохід для громади на багато років вперед.

Микола Кучер, народний депутат України

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних