ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

Начальник відділу,  головний бухгалтер       Лопатко Людмила Миколаївна

 

                                                              Фото без опису

 

Спеціаліст І категорії, 

заступник головного бухгалтера          Олексій Наталія Анатоліївна

 

                                                         Фото без опису

 

Оператор комп'ютерного набору                   Коломієць Ярослав Володимирович

 

Юридична адреса: Вінницька обл., Гайсинський р-н., с.Джулинка, вул.Соборна, буд.1        

Фактична адреса: Вінницька обл., Гайсинський р-н., с.Джулинка, вул.Соборна, буд.1            

  

Е – mail:   buh.dzhulynka@gmail.com                                   

 

код ЄДРПОУ:  04329547              

Тел:  0978708983

                                 

Графік роботи:

Пн – чт                            з 8:00 до 17:00

Пт                                     з 8:00 до 16:00

Обідня перерва:            з 12:00 до 13:00

 

Дата створення: 26.11.2020

Основні функції та завдання:

  1. Організація бухгалтерського обліку

- Ведення бухгалтерського обліку відповідно до законодавства, Національних або Міжнародних стандартів обліку.

- Формування облікової політики установи.

- Забезпечення єдиного методологічного підходу до обліку активів, зобов’язань, доходів і витрат.

2. Складання та подання звітності

- Складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності у встановлені строки.

- Подання звітності до відповідних контролюючих органів (Державна податкова служба, Державна казначейська служба, органи статистики, соціальні фонди тощо).

3. Ведення обліку активів і зобов’язань

- Облік основних засобів, матеріалів, грошових коштів, дебіторської та кредиторської заборгованості.

- Проведення інвентаризації майна та зобов’язань.

4. Контроль за використанням коштів

- Здійснення контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних і власних коштів.

- Перевірка правильності оформлення первинних документів.

5. Розрахунки з працівниками та контрагентами

  • Нарахування заробітної плати, податків та обов’язкових внесків.
  • Здійснення розрахунків із постачальниками, замовниками, підрядниками та іншими юридичними й фізичними особами.

6. Взаємодія з контролюючими органами

- Участь у перевірках, надання пояснень та необхідних документів.

- Реагування на приписи, акти перевірок і рекомендації.

7. Збереження облікової документації

- Забезпечення збереження документів бухгалтерського обліку у визначені терміни.

- Архівування та систематизація документації.

 

 

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних