A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Джулинська територіальна громада
Гайсинський район, Вінницька область

ПОВІДОМЛЕННЯ

Дата: 15.04.2021 16:22
Кількість переглядів: 271

УПСЗН Джулинської сільської ради, повідомляє про те, що Вінницьким обласним центром соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Обрій» (далі-центр), у 2021 році заплановано відновлення надання соціальної  послуги з тимчасового відпочинку для батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю від 06 до 18 років, на базі Центру (при умові, якщо діти не знаходяться у інтернатних закладах системи освіти, соціального захисту).

Послуга полягає в тому, що її отримує сім'я і дитина  з інвалідністю (зокрема з ДЦП, аутизмом, синдромом Дауна, гіперактивністю, інтелектуальними та психічними порушеннями, епісиндромом). Виняток складають діти, яким потрібний паліативний догляд (з зондовим харчуванням та високою потребою медичних послуг).

Діти проживатимуть в с.Дорожне, Вінницького району, в Тренінговому центрі, по 2 особи в кімнаті, забезпечуються 5-ти разовим харчуванням. При потребі, фахівці Центру надають допомогу в годуванні. Вночі, з ними знаходяться доглядальники, спостереження медичної сестри в денний та нічний час.

Комфортні і доступні умови для здійснення санітарно-гігієнічних процедур. Крім цього, на підставі вивчених потреб, дітям надаються необхідні індивідуальні послуги – заміна памперсів, одягання, умивання. Забезпечується догляд та допомога для тих дітей, що себе не обслуговують.

Впродовж дня, проводяться заходи з виховання та сприяння розвитку дітей, організації їх дозвілля і відпочинку.

Для отримання соціальної послуги потенційним отримувачам зазначеної послуги, рекомендовано проконсультуватись із фахівцями Центру за номером телефону:

             (0432) 50 91 45; 097 230 20 01 — Головко Наталія; 096 413 22 27 — Демко Світлана.

Рішення, про отримання соціальної послуги, приймає Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації, на підставі надання таких документів:

  • Заява батьків, опікунів/піклувальників про необхідність надання соціальних послуг (встановленого зразка, засвідчена печаткою УПСЗН Джулинської сільської ради);
  • Лист УПСЗН Джулинської територіальної громади, про необхідність соціальної послуги з аргументацією неможливості забезпечення надання соціальної послуги в територіальній громаді.
  • Копія паспорта одного з батьків дитини з інвалідністю, хто звертається із заявою або інших законних представників дитини;
  • Копія паспорта дитини з інвалідністю (з приписним листком), або копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
  • Копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код), у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті).
  • Копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я України (за наявності інвалідності).
  • Виписка з медичної документації за формою №112/о «Історія розвитку дитини», затвердженою МОЗ (для дитини з інвалідністю)
  • Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого в установленому порядку (для дитини з інвалідністю).
  • Довідка з місця проживання сім'ї з дитиною.
  • Медична довідка про санітарно-епідеміологічне оточення (контакт з інфекційними хворими), що дійсна впродовж трьох днів.
  • Копія рішення суду про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності).
  • Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  • Копія акту оцінювання потреб сім'ї/особи (дитини) за формою, затвердженою Мінсоцполітики, складеного фахівцем із соціальної роботи  (не подається батьками або іншими законними представниками для дітей із встановленою  інвалідністю).
  • Інформація про доходи/страхові виплати сім'ї, що потребує надання соціальної послуги (за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення за наданням соціальної послуг)

Слід зазначити, що прийняття рішення щодо надання соціальної послуги «тимчасовий відпочинок для батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю»,  є адміністративною послугою соціального характеру, що надається через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради. Місцезнаходження центрів надання адміністративної послуги:

м.Вінниця, вул.Соборна, 59

м.Вінниця, вул.Замостянська,7

м.Вінниця, вул.Брацлавська,85

м.Вінниця, пр.Космонавтів,30

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги: особисто, або через довірену особу, поштою.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь