Досягнуто суттєвого прогресу щодо впровадження у територіальних громадах програмного комплексу «Соціальна громада»

Дата: 22.04.2021 14:49
Кількість переглядів: 272

Фото без описуЗа два останні роки, відколи в режимі дослідної експлуатації було розпочатого в 11 пілотних ТГ та 11 управліннях соціального захисту населення впровадження ПК «Соціальна громада», досягнуто суттєвого прогресу.

На сьогодні до програмного комплексу в режимі дослідно-промислової експлуатації підключені вже 1363 ТГ та ще 46 ТГ готові до підключення. Зокрема, у Вінницькій, Донецькій та Рівненській областях вже підключені усі 100% створених ТГ, ще у 8 областях - понад 90% ТГ.

Надзвичайно важливо, що забезпечують його використання у 1105 ТГ (84% підключених) та 244 СПСЗН 10 тис. посадових осіб, з них в ТГ – 6,6 тис. осіб.

Індикатором якісних змін в організації адміністрування соціальних виплат на базовому рівні є зростання понад у 3 рази кількості користувачів ПК у період з січня по березень 2021 року.

За 1 квартал 2021 року суб’єктами впровадження ПК було сформовано 155,3 тис. електронних справ, з них прийнято СПСЗН – 145,2 тис., в той час, як за весь 2020 рік органами соціального захисту було прийнято від ТГ 83,3 тис. електронних справ. Лідирують за кількістю прийнятих електронних справ Вінницька та Запорізька області.

На Дніпропетровщині в Слобожанській селищній ТГ, яка однією з перших була підключена до програмного комплексу ще у 2019 році, працівники зазначають про позитивні відгуки від заявників, які схвалюють спрощений прийом документів та особливо радіють, що не потрібно нічого писати вручну. Вже набули відповідні компетенції працівники у старостатах, що приймають мешканців на віддалених робочих місцях, тому при повторних зверненнях мешканців наданий час прийом проходить швидко.

Впровадження ПК потребує значних зусиль і часу в організації навчання персоналу як щодо опанування працівниками необхідних навичок роботи з ПК, так і володіння чинним законодавством.

Програмний комплекс надає громадянам такі можливості та переваги:

оформлення та отримання адмінпослуг соціального характеру ближче до місця проживання, а не їхати за нею у районний центр;

пришвидшення процесу прийому заяв від громадян шляхом формування електронних заяв;

відстеження стану розгляду заяв після звернення до фронт-офісу.

Для посадових осіб це - оптимізація роботи, уніфіковані формати ділових процесів, об’єднання актуальних та узгоджених даних з усіх територіальних громад, оперативне надходження електронних заяв, мінімізація помилок у процесі формування даних.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних