Про створення комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Джулинської сільської ради

Дата: 19.04.2021 09:29
Кількість переглядів: 1225

Фото без описуУКРАЇНА

Джулинська  сільська  рада

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

19 квітня 2021 року                                                                                         № 41 

Про створення комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Джулинської сільської ради

 

Відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42, частини 8 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого само врядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (із змінами), наказу Головного Управління Державної служби України від 08.07.2011 №164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.07.2011 за №930/19668:

 

1. Утворити конкурсну комісію з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Джулинської сільської ради (додаток 1).

2. Затвердити текст оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування (додаток 2).

3. Затвердити порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування виконавчого апарату Джулинської сільської ради (додаток 3).

4. Затвердити порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування виконавчого апарату Джулинської сільської ради (додаток 4).

5. Затвердити перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків посадових осіб відповідно до зайняття вакантної посади (додаток 5).

6. Розпорядження сільського голови від 24.12.2020 №39 «Про внесення змін в склад конкурсної комісії по проведенню конкурсу на заміщення вакантних посад вважати таким, що втратило чинність.

7. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Сільський голова                                                                    Петро ШВЕЦЬ

 

 

Додаток 1

до розпорядження

Джулинського сільського голови

від «19» квітня 2021 року № 41

 

 

СКЛАД

комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування

 

ЩАВІНСЬКА

Галина Олександрівна

 

секретар сільської ради – голова комісії

ХОМЕНКО

Ольга Миколаївна

 

інспектор відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення сільської ради – секретар комісії

 

Члени комісії:

КРАВЕЦЬ

Ніна Миколаївна

 

перший заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

КРАВЕЦЬ

Роман Михайлович

 

заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

ГРАБЧАК

Микола Петрович

 

заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

УСАТЮК

Тетяна Дмитрівна

 

начальник управління праці та соціального захисту населення сільської ради

РУДЕНКО

Руслана Вікторівна

 

начальник відділу освіти, культури і спорту сільської ради

БАЛАН

Анатолій Миколайович

 

начальник відділу земельних відносин, архітектури та містобудування

 

 

 

                                                                       

 

       

Секретар сільської ради                                              Галина ЩАВІНСЬКА

Додаток 2

до розпорядження

Джулинського сільського голови

від «19» квітня 2021 року № 41

 

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Джулинська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування

 

- начальник відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення  (вимоги до кандидата на посаду):

ступінь вищої освіти – за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

спеціальність – «Правознавство», «Правоохоронна діяльність».

 

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вільне володіння державною мовою,  вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Вимоги щодо стажу роботи:

- для начальника відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення  – стаж роботи  на службі  в органах місцевого самоврядування, або  досвід роботи  на керівних  посадах підприємств, установ  та організацій  незалежно  від форм власності  не  менше 2 років.

 Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

  - копію  трудової  книжки,

- копію першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта громадянина України;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військово- зобов’язаних).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: с. Джулинка, вул. Соборна, 1, Гайсинський район, Вінницька область (відділ юридичного супроводу та кадрового забезпечення).

 

Довідкова інформація за вище вказаною адресою або за телефоном – 0980068983.

 

 

Секретар сільської ради                                              Галина ЩАВІНСЬКА

 

 

Додаток 3

до розпорядження

Джулинського сільського голови

від «19» квітня 2021 року № 41

 

Порядок

проведення конкурсу на заміщення вакантних посад

посадових осіб органів місцевого самоврядування

Джулинської сільської ради

 

Загальні положення

 

1.  Відповідно до цього Порядку проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування п’ятої-сьомої категорій виконавчого апарату Джулинської сільської ради та її виконавчих органів (далі – Конкурс), крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.

2.  Конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування повинен забезпечувати Конституційне право рівного доступу громадян України до служби в органах місцевого самоврядування.

3.  Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому апараті Джулинської сільської ради (далі – посадові особи) розпорядженням сільського голови, який здійснює призначення на посаду посадової особи, утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.

4.   Очолює конкурсну комісію секретар сільської ради. До складу конкурсної комісії включаються заступник(и) сільського голови, працівники відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення, а також інші працівники виконавчого апарату сільської ради.

5.  Переведення на рівнозначну або нижчу посаду у виконавчому апараті Джулинської сільської ради, а також просування по службі посадових осіб місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному чинним законодавством, може здійснюватися без конкурсного відбору.

 

Умови проведення конкурсу

6.  Умови проведення конкурсу у виконавчому апараті Джулинської сільської ради та її виконавчих органів визначаються сільським головою, який призначає на посади та звільняє з посад посадових осіб місцевого самоврядування.

     Рішення про проведення конкурсу приймається сільським головою за наявності вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування.

7. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є не сумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

- у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

8. Особи, які подали необхідні документи до відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування (далі - кандидати).

9.  Конкурс проводиться поетапно:

1) публікація оголошення на офіційному веб-сайті Джулинської сільської ради про проведення конкурсу

2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність установленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади.

3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

 

Оголошення про конкурс

10.    Оголошення про проведення конкурсу публікуються на офіційному веб-сайті Джулинської сільської ради не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу, якщо інше не встановлено чинним законодавством, а також доводяться до відома працівників апарату Джулинської сільської ради.

11.      В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:

1) найменування органу місцевого самоврядування із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;

2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головою конкурсної комісії;

3) основні вимоги до кандидатів, визначені згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад посадових осіб місцевого самоврядування;

4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів із дня оголошення про проведення конкурсу, якщо інше не встановлено чинним законодавством).

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про службу в органах місцевого самоврядування.

12.  При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до чинного законодавства здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття сільським головою рішення про призначення осіб згідно з пунктом 5 цього Порядку, конкурс не оголошується.

13.    Якщо після прийняття рішення про проведення конкурсу стало відомо про скорочення чисельності або штату працівників, що закріплено у нормативному документі, то у зв’язку з відсутністю потреби заповнення вакантних посад, сільський голова може скасувати рішення про проведення конкурсу.

 

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі

14.  Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

-  заяву на ім’я сільського голови про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із установленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та  проходження даної служби;

- письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня (за наявності);

  - копію  трудової  книжки,

- копію першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта громадянина України;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військово- зобов’язаних).

 

         Особи, які  працюють  у  виконавчому апараті сільської ради і бажають взяти участь у конкурсі,  зазначених документів до заяви не додають.

 

15. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

16. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.

17. Працівники відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення перевіряє наявність всіх необхідних поданих документів та їх відповідність встановленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування,  передбаченим  для  кандидатів  на  посаду посадової особи місцевого самоврядування.

18.  Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії, до конкурсу не допускаються, про що їх повідомляється з відповідним обґрунтуванням.

        Якщо кандидат  наполягає  на  участі  у  конкурсі  за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

19.  Подані  документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у відділі юридичного супроводу та кадрового забезпечення.

 

Проведення іспиту та відбір кандидатів

20.  Іспит  проводиться конкурсною комісією Джулинської сільської ради з  метою  об’єктивної  оцінки  знань  і здібностей кандидатів на посаду посадової особи місцевого самоврядування.

21.  Працівниками відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення, за погодженням з головою конкурсної комісії, визначається дата проведення іспиту та повідомляється кандидатів про місце і час його проведення.

22.  Під  час  іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки  функціональних  повноважень працівників апарату сільської ради.

23.   Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування Джулинської сільської ради та перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень працівників апарату сільської ради затверджується сільським головою відповідно до цього Порядку та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування. 

24. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

25. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.

26.  Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади,  у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані  для  зарахування  до кадрового  резерву  апарату сільської ради і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду  без  повторного конкурсу.

       Якщо за  результатами  конкурсу  не   відібрано жодного з  кандидатів  для  призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.

27.  Якщо  жоден  з  кандидатів  не  рекомендований конкурсною комісією  для  зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування  оголошується повторний конкурс.

28. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.

29. Рішення комісії  приймається  простою  більшістю  голосів присутніх  на  її  засіданні  членів  конкурсної  комісії.  У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

       У рішенні комісії, що подається сільському голові, обов’язково  зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду посадової особи місцевого самоврядування та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.

30.  Засідання конкурсної комісії  оформляється  протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії  і подається сільському голові  не  пізніше ніж через два дні після голосування.  Кожний член комісії може додати  до протоколу свою окрему думку.

31. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.

         Якщо посада, на заміщення якої проведено конкурс, передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством  з питань запобігання корупції, відібраний для призначення  на таку посаду кандидат протягом  трьох  днів з дати одержання повідомлення про результати конкурсу надає письмову згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ, щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я.

32.  Рішення про призначення на посаду посадової особи місцевого самоврядування та зарахування до кадрового резерву приймає сільський голова на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.

       Якщо посада посадової особи місцевого самоврядування передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством  з питань запобігання корупції, рішення про  призначення на таку посаду приймається за результатами спеціальної перевірки, проведеної відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

33. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене сільським головою протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.

34. Рішення сільського голови може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                              Галина ЩАВІНСЬКА

 

 

Додаток 4

до розпорядження

Джулинського сільського голови

від «19» квітня 2021 року № 41

 

Порядок

 проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад

посадових осіб органів місцевого самоврядування 

Джулинської сільської ради

 

I. Загальні положення

         1.1.   Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування Джулинської сільської ради (далі – Порядок) визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб Джулинської сільської ради як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169, Порядку проведення конкурсу  на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування Джулинської сільської ради та загального  порядку  проведення  іспиту  кандидатів на заміщення  вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 08.07.2011 №164.

1.2.   Мета проведення іспиту – об’єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення посад посадових осіб органів місцевого самоврядування.

1.3.   Іспит проводиться конкурсною комісією Джулинської сільської ради.

1.4.   Іспит проходять кандидати на заміщення посад посадових осіб органів місцевого самоврядування, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування.

Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється працівниками відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення, з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

Кандидати, які подали недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускаються.

1.5.   Об’єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

1.6.   Проведення іспиту для кандидатів на заміщення посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантних посад Джулинської сільської ради.

1.7.   Питання мають бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових актах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.

1.8.   Переліки питань розміщуються на офіційному веб-сайті Джулинської сільської ради, також можуть надаватися  для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.

1.9.   Екзаменаційні білети формуються та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включають 5 питань - по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантних посад Джулинської сільської ради.

1.10. Кількість білетів має бути не менше 15.

        1.11. З урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного спеціаліста сільської ради можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів залежно від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.

1.12. Процедура іспиту складається з трьох етапів:

 - організаційна підготовка до іспиту;

 - складання іспиту;

 - оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

         1.13. Працівники відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення, за погодженням з головою конкурсної комісії визначають дату проведення іспиту та повідомляють кандидатів про місце і час його проведення.

 

II. Організаційна підготовка до іспиту

2.1.   Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад. 

2.2.   Голова або секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

2.3.   До початку іспиту голова або секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація голови або секретаря про умови складання іспиту має бути повною та достатньою для кандидатів. Голова або секретар повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони  мають бути розв’язані головою конкурсної комісії.

 

III. Складання іспиту

3.1.   Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

3.2.   Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом цього розділу,  іспит  може проводитися одночасно на заміщення декількох посад.

3.3.   Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів між собою та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

3.4.   Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату на його вибір і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення посад під час складання іспиту.

3.5.   Іспит складається державною мовою.

3.6.   При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші зі штампом Джулинської сільської ради. Перед відповіддю обов’язково вказуються прізвище, ім’я та по батькові кандидата,  номер білета та питання, зазначені в білеті.

Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.

3.7.   Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити 60 хвилин.

 

IV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

4.1.   Для оцінки знань кандидатів використовується п’ятибальна система.

П’ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України  «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантних посад Джулинської сільської ради.

Чотири бали виставляються кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантних посад Джулинської сільської ради.

Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових  актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

4.2.   Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.

4.3.   Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

4.4.   Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у відділі юридичного супроводу та кадрового забезпечення відповідно до вимог чинного законодавства.

4.5.   Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

4.6.   Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

4.7.   Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

4.8.   Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

 

 

Секретар сільської ради                                              Галина ЩАВІНСЬКА

 

 

 

Додаток 5

до розпорядження

Джулинського сільського голови

від «19» квітня 2021 року № 41

 

Перелік питань на перевірку знання

законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків посадових осіб відповідно до зайняття вакантної посади

 

І. Перелік питань  на  перевірку знання Конституції України.

1. Основні розділи Конституції України.

2. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).

3. Форма правління в Україні (стаття 5).

4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стат­тя 10).

6. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).

7. Найважливіші функції держави (стаття 17).

8. Державні символи України (стаття 20).

9. Конституційне право на працю (стаття 43).

10. Конституційне право на освіту (стаття 53).

11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).

12. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).

13. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).

14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).

15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).

16. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).

17. Державний бюджет України (стаття 96).

18. Порядок обрання Президента України (стаття 103).

19. Повноваження Президента України (стаття 106).

20. Призначення, склад та введення в дію рішень Ради національної безпеки і оборони України (стаття 107).  

21. Склад Кабінету Міністрів України (стаття 114).

22. Повноваження Кабінету Міністрів України (статті 116, 117).

23. Повноваження місцевих державних адміністрацій (стаття 119).

24. Система судів в Україні (стаття 125).

25. Основні засади судочинства в Україні (стаття 129).

26. Система адміністративно-територіального устрою України (стаття 133).

27. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).

28. Повноваження територіальних громад за Конституцією України (стаття 143).

29. Статус та повноваження Конституційного Суду України (статті 147, 150).

30. Порядок подання законопроекту про внесення змін до Конституції  України (стаття 154).

 

II. Питання на перевірку знання Закону України

 «Про місцеве самоврядування в Україні»

1. Поняття, основні принципи місцевого самоврядування за Законом  України «Про місцеве самоврядування в Україні» (статті 2, 4, 5).

2. Реалізація громадянами України права на участь у місцевому самоврядуванні (статті 3, 7, 8, 9,13).

3. Система місцевого самоврядування (статті 5, 6, 10, 11, 12, 14).        

4. Форми добровільного об’єднання органів місцевого самоврядування (стаття 15).

5. Організаційно-правова, матеріальна  і фінансова основи місцевого самоврядування (статті 16, 60).

6. Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами  та організаціями (статті 17, 18).

7. Статут, символіка територіальних громад села, селища, міста та обмеження прав територіальних громад на місцеве самоврядування (статті 19, 21, 22, 23).

8. Законодавство України про місцеве самоврядування та державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).

9. Повноваження сільських, селищних рад (статті 25, 26).

10. Повноваження виконавчих органів  сільських, селищних рад у сфері соціально - економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27).

11. Повноваження виконавчих органів  сільських, селищних  рад в галузі бюджету,  фінансів і цін  (стаття 28).

12. Повноваження  виконавчих органів сільських, селищних рад щодо управління комунальною власністю та в галузі житлово-комунального господарства, побутового  торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку (статті 29, 30).

13. Повноваження  виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі будівництва (стаття 31).

14. Повноваження виконавчих органів у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту (стаття 32).

15. Повноваження  виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі регулювання земельних  відносин та охорони  навколишнього природного середовища (стаття 33).

16. Повноваження  виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціального захисту населення (стаття 34).

17. Повноваження  виконавчих органів сільських, селищних рад  у галузі зовнішньоекономічної діяльності, оборонної роботи щодо вирішення питань  адміністративно-територіального устрою (статті 35, 36, 37).

18. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та відзначення державними нагородами України (статті 38, 39).

19. Повноваження сільського, селищного, міського голови (стаття 42).

20. Порядок формування, організація роботи органів місцевого самоврядування (статті 45, 46, 47, 48).

21. Статус депутата ради (стаття 49).

22. Статус секретаря сільської, селищної, міської ради (стаття 50).

23. Виконавчий комітет сільської, селищної ради (стаття 51, 52).

24. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 59).

25. Право комунальної власності (стаття 60).

26. Місцеві бюджети, доходи та видатки місцевих бюджетів (статті 61, 62, 63, 64).

27. Гарантії місцевого самоврядування (стаття 71).

28. Підзвітність і підконтрольність місцевих державних адміністрацій районним, обласним радам, обов’язковість актів і законних вимог органів та посадових осіб місцевого самоврядування (статті 72, 73).

29. Відповідальність органів місцевого самоврядування.(статті 74, 75, 76, 77).

30. Дострокове припинення повноважень  ради (стаття 74).

31. Дострокове припинення повноважень сільського, селищного голови, голови районної, обласної ради (стаття 79).

 

ІІІ. Питання на перевірку знання  Закону України

«Про  службу в органах місцевого самоврядування»

1. Поняття служби та посади в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування за Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (статті 1, 2, 3).

2. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).

3. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).

4.Основні напрями державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування (стаття 6).

5. Правове регулювання статусу  посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 7).

6. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).

7. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).

8. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття 10).

9. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).

10. Обмеження, пов’язані з  прийняттям на службу в органи місцевого  самоврядування та  проходженням служби (стаття 12).

11. Класифікація посад та рангів посадових осіб в  органах місцевого  самоврядування (статті 14, 15).

 12. Кадровий резерв служби в  органах місцевого самоврядування (стаття 16).

 13. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).

 14. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18).

 15. Підстави  припинення  служби в органах місцевого самоврядування  (стаття 20).

 16. Матеріальне та соціально – побутове забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (статті 21, 22) .

 17. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (стаття 23).

  18. Відповідальність посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).

 

ІV. Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»

1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).

2. Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).

3. Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції (статті 4, 5).

4. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 11).

5. Права Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 12).

6. Контроль за діяльністю Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 14).

7. Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).

8. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків ()стаття 22, 23).

9. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (стаття 25, 27).

10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).

11. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).

12. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).

13. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).

14. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).

15. Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації (стаття 49, 50).

16. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (стаття 51).

17. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).

18. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).

19. Антикорупційна експертиза (стаття 55).

20. Спеціальна перевірка (стаття 56).

21. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (стаття 61).

22. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65)

 

V. Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади

начальника відділу юридичного супроводу та кадрового забезпечення  

 

  1. Територіальні громади (ст. 6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
  2. Поняття місцевого самоврядування (ст. 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

3. Система місцевого самоврядування (ст. 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

4. Виключна компетенція сільських, селищних, міських рад (ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»)

5. Делеговані повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (ст. 27  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»)

6. Делеговані повноваження у галузі будівництва (ст. 31  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»)

  1. Делеговані повноваження місцевих рад у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту (ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

8. Делеговані повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

9. Повноваження у сфері соціального захисту населення (ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

  1. Делеговані повноваження місцевих рад у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
  2. Делеговані повноваження місцевих рад щодо управління комунальною власністю (ст. 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
  3. Делеговані повноваження місцевих рад у галузі бюджету фінансів і цін  (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).                                                                                                          
  4. Строк трудового договору (ст. 23 КзпП України).
  5. Строк випробування при прийнятті на роботу (ст. 27 КзпП України).
  6. Строк для застосування дисциплінарного стягнення (ст. 23 КзпП України).
  7. Стягнення за порушення трудової дисципліни (ст. 147 КзпП України).
  8. Порядок застосування дисциплінарних стягнень (ст. 149 КзпП України).
  9. Відпустка без збереження заробітної плати (ст. 26 Закону України «Про відпустки»).

19. Право на захист цивільних прав та інтересів (ст. 15 Цивільного кодексу України).

20. Повна цивільна дієздатність (ст. 34 Цивільного кодексу України).

21.Термін розгляду звернень громадян (ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»).

22. Строк розгляду запитів на публічну інформацію (ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).

23. Загальні положення про трудові книжки (Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників).

24. Загальні вказівки щодо заповнення трудових книжок (Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників).

25. Прийняття на  службу в органи місцевого самоврядування за конкурсом (Постанова КМУ від 15.02.2002    №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»).

26. Формування кадрового резерву (Постанова КМУ від 28.02.2001 №199 «Про формування кадрового резерву для державної служби»).

27. Право на відпустки та право на відпустки у разі звільнення (ст. ст. 2, 3 Закону України «Про відпустки»).

28. Види відпусток та визначення їх тривалості (ст. ст. 4, 5 Закону України «Про відпустки»).

29. Порядок надання щорічних відпусток (ст.10 Закону України «Про відпустки»).

30. Поділ щорічної відпустки на частини. Відкликання з відпустки. (ст. 12 Закону України «Про відпустки»).

31. Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки (ст. 24 Закону України «Про відпустки»).

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                              Галина ЩАВІНСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних