A A A K K K
для людей із порушенням зору
Джулинська територіальна громада
Гайсинський район, Вінницька область

ТОВ "ГК "Нафтогаз України" ІНФОРМУЄ:

Дата: 13.07.2022 11:02
Кількість переглядів: 121

 

  1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.

  1. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?

Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.

  1. Якою буде вартість газу?

Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.

  1. З якої дати слід оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до ЗО квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.

  1. Що робити з переплатою за спожитий газ?

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.

Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2D22 року мали переплати, здійснити такі дії:

  • написати заяву на повернення переплати;
  • додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
  • надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
  1. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?

Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.

Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.

Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти! листом на client@gas.ua.

  1. Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

  • на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSuppfly у Facebook Messenger;
  • на квитанції, яку доставить Укрпошта;
  • у контакт-центрі Товариства.

Як оплатити послуги спожитого газу?

Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:

Онлайн:

  • в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSdpply у Facebook Messenger;
  • через сайти та мобільні застосунки банків;
  • за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, іРау).

Особисто:

  • через платіжні термінали самообслуговування;
  • у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».

 

 

Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:

+38 066 300 2 888;

+38 098 300 2 888;

+38 093 300 2 888.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь