Нарада з працівниками апарату та структурних підрозділів Джулинської сільської ради
02 січня 2023 року Джулинський сільський голова Петро ШВЕЦЬ провів щотижневу оперативну нараду за участю секретаря сільської ради Галини ЩАВІНСЬКОЇ, своїх заступників, керівників структурних підрозділів сільської ради та її апарату.
Перед розглядом питань, Петро Васильович привітав присутніх з Новим роком та зазначив, незважаючи ні на що, радіємо приходу 2023 року. Ми маємо змогу робити це завдяки перемогам наших захисників над темрявою на фронті. Кожен на своєму місці. Ми разом у минулому році відповідали на всі виклики та вирішували різні завдання для забезпечення життєдіяльності нашої громади. Ми вистояли попри всі складності та продовжимо розвиватись. Впевнений, що наші спільні зусилля у Новому 2023 році дадуть нам цю можливість.
Опісля, Петро Швець, відповідно до розпорядження сільського голови від 30 грудня 2022 року за номером 27-К/1, представив Вікторію Красиленко як нового начальника відділу з надання адміністративних послуг Джулинської сільської ради, державного реєстратора.
Вікторія Борисівна має значний досвід на посаді державного реєстратора і зарекомендувала себе як відповідальний і дисциплінований працівник.
Петро Швець побажав новому керівнику ЦНАПу успіхів у роботі і пообіцяв всебічну підтримку.
Під час наради проаналізовано поточний стан справ та розглянуто питання:
- щодо підготовки звіту про надання адміністративних послуг населенню в громаді;
- соціальний захист вразливих верств населення;
- про проведення об’їздів щодо обстеження умов проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах
- робота із зверненнями громадян;
- про перебування учнів закладів загальної середньої освіти громади на шкільних канікулах;
- про дотримання плану-графіка відпусток працівниками апарату та структурних підрозділів сільської ради;
- про звіти керівників комунальних підприємств та установ громади за 2022 рік.
За результатами наради, керівником громади Петром Швецем були надані відповідні доручення, які взяті під особистий контроль.