Звіт про виконання бюджету Джулинської сільської ради за 2022 рік

Дата: 21.02.2023 13:23
Кількість переглядів: 339

Фото без опису

  Звіт про виконання бюджету Джулинської сільської ради за 2022 рік

 

За 2022 рік забезпечено виконання доходів загального та спеціального фондів бюджету Джулинської сільської територіальної громади в сумі 120 973 463,68 грн, що становить 96,9 % до уточненого плану на рік 102,5 %.

По загальному фонду виконання власних надходжень, податків і зборів становить  58 296 309,47 грн, що становить 105,0 % до уточненого плану на рік (55 494 677,00 грн).

Основним бюджетоутворюючим податком у складі доходів загального фонду є податок та збір на доходи з фізичних осіб, виконання якого склало 28 799 032,48 грн (104,2% до уточненого плану на рік) або 49,4% від усіх фактичних надходжень даного періоду. У порівнянні з минулим роком темп росту надходжень склав  7,1 %.

На другому місці за результатами наповнюваності бюджету є податок на майно,  надходження якого склали  14 029 263,42 грн (104,5% до уточненого річного плану) або 24,1% від усіх надходжень, в тому числі: податок не нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки –  1 993 481,48 грн, плата за землю – 11 953 093,49 грн, транспортний податок – 82 688,45 грн. У порівнянні з 2021 роком отримано на 2,0 % менше  надходжень, що виникає в зв’язку з наявною заборгованістю, що виникла в зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, закінченням деяких договорів оренди земельних ділянок, надміру сплаченими платежами деякими господарствами у 2021 році.

Важливим джерелом надходжень доходів загального фонду є єдиний податок, що склав 23,2 % або 13 533 655,71 грн (107,7% уточненого річного плану). Темп росту даних надходжень складає  8,7% у порівнянні з 2021 роком.

Плати за надання адміністративних послуг за  2022 рік надійшло  969 547,00 грн або 1,7% від усіх власних надходжень та 101,5 % від уточненого річного плану , в тому числі : плати за надання інших адміністративних послуг ( від роботи по видачі паспортів громадянина України з безконтактним електронним носієм (в вигляді ID-card)  -  460 807,00 грн та  адміністративного збору за державну реєстрацію -  508 740,00 грн. Надходжень зменшились на 23,7% порівнюючи з минулим роком, що пояснюється особливостями роботи під час воєнного стану у 2022 році (частковим закриттям реєстрів та зменшенням кількості справ). 

Акцизного податку за звітний період до бюджету громади надійшло 719 357,89  грн або 1,2% від усіх власних надходжень та 105,9 від уточненого плану на рік, в тому числі з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 247 696,05 грн, з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального -  471 б661,84 грн. У порівнянні з 2021 роком надходжень зменшились на 23,3%, що виникло в зв’язку з  особливостями роботи в період воєнного стану на території України (це і тимчасова заборона продажу алкогольних виробів, зменшенням обсягів реалізації продукції після закінчення заборони, відсутності пального та  зменшення ставки оподаткування на протязі деякого часу в періоді).

Рентної плати та плата за використання інших природних ресурсів за січень-грудень поточного року надійшло в розмірі 136 934,74 грн або 0,2 % від усіх власних надходжень та 100,3% від уточненого плану на рік. У порівнянні з надходженнями 2021 року отримано на 31,3% (що виникає в зв’язку з зменшенням об’ємів видобування у Ставківському піщаному кар’єрі, що частково виникає від негативного впливу воєнного стану на території України).

Надходжень  від  адміністративних штрафів та інших санкцій отримано в сумі  91 512,92 грн або 0,2 % від усіх власних надходжень. Коштів гарантійного та реєстраційного внесків, що визначені Законом України "Про оренду державного та комунального майна”, які підлягають перерахуванню оператором електронного майданчика до відповідного бюджету надійшло в сумі 1 950,00 грн. Державного мита  за поточний період отримано 285,54 грн. Надійшло 172,99 грн плати за встановлення земельного сервітуту. Інші надходження склали 14 596,78 грн.

До загального фонду бюджету громади за звітний період отримано 59 308 610,11 грн дотацій та субвенцій із державного бюджету та інших місцевих бюджетів, в тому числі: освітньої субвенції – 46 340 300,00 грн, базової дотації – 11 434 000,00 грн.

До спеціального фонду бюджету громади за 2022 рік надійшло 3 368 544,10 грн, в тому числі податкові надходження – 8 932,69 грн (це екологічний податок), що складає 0,3 %,    кошти від продажу земель – 372 151,24 грн (11,0%) та неподаткові надходження – 2 987 460,17 грн або 88,7 %. В тому числі до неподаткових надходжень увійшли:

- плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю в розмірі 325 786,20 грн як батьківська плата у “Джулинській  дитячій школі мистецтв”, сплата за харчування в закладах дошкільної освіти Джулинської територіальної громади, диференційована плата від КУ «Центр надання соціальних послуг Джулинської сільської ради;

- плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» - 17 884,84 грн ;

- надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) - 24 100,00 грн від здачі макулатури  ЗЗСО Джулинської територіальної громади та бібліотекою;

- благодійні внески, гранти та дарунки - 1 003 138,69 грн, як подарункові набори до різдвяних та пасхальних свят, бензин для «Центру надання соціальних послуг; продукти та господарські товари, дрова та кошти від організації ЮНІСЕФ для заміни вікон та закупівлі мультимедійного обладнання, принтерів та централізована поставка навчальних підручників для закладів освіти; благодійні внески для закладу Культури;

- надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`єктів - 1 616 550,44 грн як державна допомога від Міністерства соціальної політики згідно Постанови КМУ №220 від 07.03.2022  року зі змінами на придбання продуктових наборів цивільному населенню, що постраждало внаслідок воєнної агресії Російської; як книги для Джулинської публічної бібліотеки, гігієнічні набори та ковдри для ВПО від Благодійної організації благодійного фонду «Лікарі без кордонів» до Управління Соціального захисту та охорони здоров’я Джулинської с. ради; одяг дитячий (набори в коробках) для вразливих верств населення громади від Вінницької обласної військової адміністрації; пральна  та сушарні машини для створення місць проживання тимчасово переміщених осіб від Міжнародної організації міграції та планшети для фахівців територіального центру соціальної служби від міжнародної благодійної організації «Партнерство «Кожній дитині»».

 

Одержані бюджетом громади доходи забезпечили фінансування першочергових потреб на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, оплати енергоносії та комунальних послуг, які споживаються бюджетними установами.

За 2022 рік із бюджету Джулинської сільської територіальної громади проведено видатків в сумі 117 992 538,60 грн, або на 95,3 % від уточненого річного плану.  В тому числі по загальному фонду – 111 312 045,18 грн (або 94,3%) та по спеціальному фонду – 6 680 493,42 грн (5,7%).

В першу чергу бюджетні кошти спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери: за відповідний період на зазначені цілі по загальному та спеціальному фонду використано 96 912 512,57 грн або 82,1 % усіх видатків, у тому числі на освіту 84 642 423,95 грн (або 87,3 %), охорону здоров‘я – 2 884 683,02 грн (3,0%), на соціальний захист  - 5 098 582,44 грн (або 5,3%), на духовний та фізичний розвиток  - 4 286 823,16 грн (4,4%).

Видатки в сфері житлово–комунального господарства, будівництва та дорожнього господарства профінансовані в обсязі 944 130,31 грн, на оплату електроенергії по вуличному освітленню та оплату дизельного палива та заробітної плати робіт щодо забезпечення належного санітарного стану території громади.

Органами державного управління по загальному фонду використано 18 434 694,34 грн, в тому числі на придбання джерел резервного живлення 195 000,00 грн, оплату послуг 236 055,30 грн та оплату енергоносіїв – 824 776,46 грн.

По виконанню інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на капітальний ремонт покрівлі Джулинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП “ЦПМСД Джулинської сільської ради” за адресою вул. Центральна, 118Б, с.  Джулинка використано 173 275,00 грн та 5 500,00 грн на експертну грошову оцінку земельної ділянки для послідуючого продажу.

На утримання та розвиток автомобільних   доріг витрачено 678 669,74 грн, в тому числі: на грейдерування вулиць в с. Березівка, с. Джулинка, с. Чернятка, с. Мякохід, с. Теофилівка, с. Серединка, с. Дяківка, с. Серебрія,  с. Тернівка в сумі 138 830,29 грн, на посипання протиожеледними матеріалами дорожнього покриття - 39 839,45 грн, на спів фінансування по поточному дрібному ремонті (передача коштів до ДП  Служби автомобільних доріг у Вінницькій області ) – 500 000,00 грн.

По заходах із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха використано 99 997,28 грн для придбання бензину та дизпалива для створення матеріального резерву на випадок евакуації цивільного населення.

З резервного фонду виділено 391 664,08 грн, в тому числі 237 315,77 грн для придбання паливно-мастильних матеріалів та арматури для облаштування фортифікаційних споруд в межах Джулинської сільської територіальної громади, в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та 154 348,31 грн для перевезення резервістів.

По забезпеченню діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони використано 157 095,28 грн. Створено Комунальну установу «Місцева пожежна охорона Джулинської територіальної громади» в жовтні 2022 року, основним завданням якої є: гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф та стихійного лиха; здійснення заходів із запобігання пожежам та нещасним випадкам на них;надання послуг у здійсненні благоустрою населених пунктів громади.

Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів по спеціальному фонду передано на капітальний  ремонт будівель, споруд службової території, приміщень, інженерних мереж (систем) в місцях постійної дислокації кадру військової частини А7334 130 000,00 грн та на  придбання майна для забезпечення навчального процесу резервістів і військовозобов’язаних військових частин ТрО в рамках проведення Єдиного стрілецького дня  протягом року в сумі 35 000,00 грн та по загальному фонду – 30 000,00 грн. для підтримки поліцейського офіцеру громади  для ГУ Національної поліції у Вінницькій області – 30 000,00 грн.

В загальному, порівняно з минулим роком за відповідний  період надходження зменшились на 8 701 135,95 грн або на 6,7 %, а видатки на  15 739 676,15 грн або на 11,8 %.

 

Начальник управління                                                            Олена КАРПІНСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних