Проведено чергове засідання виконкому Джулинської сільської ради
15 червня поточного року, під головуванням секретаря Джулинської сільської ради Галини ЩАВІНСЬКОЇ відбулося чергове засідання виконавчого комітету сільської ради.
В роботі засідання взяли участь 15 членів виконкому із 20 затверджених сесією сільської ради.
Відповідно до порядку денного присутні розглянули 12 питань, зокрема:
Про роботу медичних закладів на території Джулинської громади надала інформацію директор комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірина Герасимчук.
Начальник служби у справах дітей Людмила Паламарчук проінформувала присутніх про виконання Закону України «Про охорону дитинства» та роботу із сім’ями, в яких виховуються діти, а також про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування та про призначення опікуна, піклувальника над дитиною, позбавленої батьківського піклування.
Про схвалення рішення щодо внесення змін до рішення 25 сесії сільської ради 8 скликання від 23 грудня 2022 року №25/33 «Про бюджет Джулинської сільської територіальної громади на 2023 рік» доповіла Олена Карпінська – завідувач сектору прогнозування доходів фінансового управління сільської ради.
Секретар сільської ради Галина Щавінська ознайомила членів виконкому з проєктами рішень:
- про створення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України та затвердження її Положення;
- про присвоєння поштової адреси Теофилівській філії КЗ «Джулинський центр культури і дозвілля»;
- про зміну та присвоєння поштової адреси житловому будинку;
- про надання дозволу на зрізання сухих дерев на території Шляхівського старостату;
- про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
Всі питання, які розглянуті на засіданні, були підтримані членами виконкому одноголосно та будуть оприлюдненні на офіційному вебсайті сільської ради.