Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора Джулинської публічної бібліотеки
Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Джулинської публічної бібліотеки
Загальні вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра (бібліотечна справа), стаж роботи у сфері культури не менше п’яти років не менше трьох років, вільне володіння державною мовою, здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Обмеження щодо кандидатів: керівником комунального закладу культури не може бути призначена особа, яка за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому порядку.
Особи, які беруть участь в конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подають такі документи:
– заяву з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
– біографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
– копію документів, що посвідчує особу, копію документів про вищу освіту;
Зазначені документи надаються до відділу освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради до 20 травня 2018 року. Перелік документів є вичерпним. Особи можуть надавати інші документи, які, на їхню думку, підтверджують її професійні чи моральні якості. Особи, які подають документи, відповідають за достовірність поданої інформації.
На засідання конкурсної комісії кандидатам необхідно підготувати публічну презентацію проекту програми розвитку закладу на один і п’ять років.
Дата початку приймання документів: 20 квітня 2018 року.
Дата початку формування конкурсної комісії: 21 квітня 2018 року.
Умови та строки проведення конкурсу: за рішенням конкурсної комісії до участі не допускаються особи, які не відповідають вимогам, зазначеним у Законі України «Про культуру». Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення терміну приймання документів.
Документи приймаються за адресою: 24450, с.Джулинка, вул. Соборна, 2, кабінет відділу освіти, культури і спорту.
Громадським організаціям у сфері культури відповідного функціонального спрямування до 20 травня 2018 року подати відділу освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради лист-пропозицію, підписаний керівником громадської організації, із зазначенням трьох кандидатур, які рекомендуються для включення до складу конкурсної комісії. До листа додаються заява та анкета, завірені копії статуту громадської організації та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для підтвердження відповідного функціонального спрямування).