Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора М'якохідського будинку культури
Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора М'якохідського будинку культури
Найменування і місцезнаходження закладу |
Найменування закладу: М'якохідського будинку культури Джулинської сільської ради Місцезнаходження: вул.Гагаріна, 1, с.М'якохід, Гайсинський район, Вінницька область, 24420 |
Найменування посади та умови оплати праці |
Директор М'якохідського будинку культури. Оплата праці здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери |
Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу |
Керівником закладу може бути особа, яка є громадянином України, має фахову освіту або іншу вищу освіту рівня магістр/бакалавр, стаж роботи у сфері культури не менше 1 року, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки. |
Дата та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість |
Початок приймання документів: 09.03.2021. Кінцевий термін приймання документів: 07.04.2021. Конкурс проводиться поетапно: 1.1 оприлюднення інформації про проведення конкурсу; 1.2 приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі; 1.3 попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам; 1.4. проведення іспиту та визначення його результатів - 08.04.2021; 1.5. проведення співбесіди та визначення її результатів; 1.6. прийняття рішення конкурсною комісією про визначення переможця; 1.7. прийняття відділом освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради рішення про призначення переможця конкурсу директором М'якохідського будинку культури |
Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі |
Руденко Руслана Вікторівна, тел. 097-90-613-70, e-mail: osvita_dzhylunka@ukr.net |
Особа, яка бере участь у конкурсі на посаду керівника закладу культури, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу на посаду керівника закладу культури подає такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по-батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку;
- копії документів про фахову освіту або іншу вищу освіту (магістр/бакалавр);
- копії документів, що посвідчують особу та ідентифікаційного коду;
- витяг з трудової книжки;
- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або почесного звання, характеристики, рекомендації, публікації, інформаційні матеріали про творчі досягнення за останній рік, список заходів, у яких брали участь, відомості про державні нагороди, лауреатство у конкурсах, фестивалях, рецензії, відгуки, фотографії заходів, CD та DVD-записи, тощо (за бажанням).
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Документи подавати до відділу освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради з 8.00 – 17.00.
Звертатися за адресою: 24450, вул. Соборна, 1, с. Джулинка, Гайсинський р-н, Вінницька обл.