Проведено чергове засідання виконкому Джулинської сільської ради
17 червня 2021 року під головуванням першого заступника Джулинського сільського голови Ніни КРАВЕЦЬ відбулося чергове засідання виконавчого комітету сільської ради.
В роботі засідання взяли участь 17 членів виконкому із 22 затверджених сесією сільської ради.
Згідно порядку денного члени виконкому розглянули 13 питань, зокрема:
Начальник служби у справах дітей Людмила Паламарчук інформувала присутніх про роботу служби у справах дітей сільської ради із сім’ями, в яких виховуються діти на території громади.
Людмила Іванівна зазначила, що на обліку Служби перебуває 25 дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, 4 дитини, яким надано статус дитини, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, 7 сімей і в них 18 дітей, які знаходяться в складних життєвих обставинах та 1 прийомна сім’я.
Інформацію взято до відома та зобов’язано Службу продовжувати здійснювати контроль за станом утримання та виховання дітей, що проживають у сім’ях, які опинилися в складних життєвих обставинах; проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед жителів громади щодо наслідків безвідповідального батьківства; тісно співпрацювати з дошкільними, загальноосвітніми закладами громади з метою підвищення рівня результативності стану роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Члени виконкому заслухали інформацію щодо проведення заходів із питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення. У відповідності до рішення створено робочу групу та затвердженні відповідні заходи.
Секретар сільської ради Галина Щавінська ознайомила із внесеними змінами до складу комісії з питань захисту дитини при виконавчому комітеті Джулинської сільської ради.
Начальник служби у справах дітей сільської ради Людмила Паламарчук проінформувала про призначення піклування над двома дітьми-сиротами.
«Про створення номерних постів радіаційного і хімічного спостереження», «Про призначення відповідальних осіб з питань цивільного захисту населення, пожежної безпеки, електробезпеки, охорони праці, оборонної роботи, роботи з правоохоронними органами» та «Про створення спеціалізованих служб цивільного захисту Джулинської територіальної громади» доповідав Станіслав Олексій - спеціально уповноважена особа з питань цивільного захисту сільської ради
Перший заступник голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ніна Кравець довела до відома присутніх щодо безоплатної передачі у власність житлового приміщення у власність громадян.
«Про присвоєння адрес будівлям закритим типовим підстанціям (ЗТП)» та «Про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна» інформувала секретар сільської ради Галина Щавінська.
Начальник управління праці та соціального захисту населення Тетяна Усатюк представила проєкт рішення «Про порушення клопотання про присвоєння почесного звання України «Мати-героїня». Даним рішенням передбачено клопотати перед обласною державною адміністрацією з проханням внести подання Президенту України щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» Кирпі Аллі Петрівні (багатодітній матері, яка народила та виховала шестеро дітей) за вагомий особистий внесок у виховання дітей у сім’ї, створення сприятливих умов для здобуття дітьми освіти, розвитку їх творчих здібностей, формування високих духовних і моральних якостей.
Щодо внесення змін до рішення IV сесії VIII скликання від 24 грудня 2020 року №4/30 «Про бюджет Джулинської сільської територіальної громади на 2021 рік» інформувала Олена Карпінська – начальник фінансового управління сільської ради.
Олена Михайлівна наголосила, що проєктом передбачено:
- збільшення видатків загального фонду бюджету територіальної громади на загальну суму 200 000 гривень для придбання продуктів харчування для Джулинського навчально-реабілітаційного центру;
- на виконання програми «Забезпечення виплат компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги на території Джулинської сільської ради» на 2021 рік збільшуються видатки на суму 70 000 гривень для виплати компенсації соціальних послуг жителям громади;
- збільшення видатків на суму 200 000 гривень для виплати заробітної плати працівникам фельдшерсько-акушерських пунктів громади;
- збільшення видатків спецфонду на суму 22 050 гривень для підгортання сміттєзвалища.
Всі проєкти рішень виконавчого комітету, які розглядались на засіданні були схвалені одноголосно.