Звіт про виконання бюджету Джулинської сільської ради за 11 місяців 2022 року
Звіт про виконання бюджету Джулинської сільської ради за 11 місяців 2022 року
За 11 місяців 2022 року забезпечено виконання доходів загального та спеціального фондів бюджету Джулинської сільської територіальної громади в сумі 103 965,3 тис. грн, що становить 96,9 % до уточненого плану на період та уточненого плану на рік 87,4 %.
По загальному фонду виконання власних надходжень, податків і зборів становить 46 714,6 тис. грн, що становить 90,5 % до уточненого плану на період. Основним бюджетоутворюючим податком у складі доходів загального фонду є податок та збір на доходи з фізичних осіб, виконання якого склало 21 759,4 тис. грн або 46,6% від усіх фактичних надходжень даного періоду. У порівнянні з спів ставними умовами минулого року надходження зменшились на 12,1% (зменшення надходжень виникає в зв’язку з проголошеним простоєм у закладах внаслідок військової агресії Російської Федерації та перенесенням надходжень з виплати орендної плати з земельних часток (паїв) на майбутні періоди 2022 року, строк сплати яких спливає до 31 грудня 2022 року). На другому місці за результатами наповнюваності бюджету є єдиний податок, що склав 25,6 % або 11 976,5 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 3,3 %. Важливим джерелом надходжень доходів загального фонду є податок на майно, надходження якого склали 11 266,7 тис. грн або 24,1%, в тому числі: податок не нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1 251,2 тис. грн, плата за землю – 9 932,9 тис. грн, транспортний податок – 82,7 тис. грн. У співставних умовах минулого року надходження зменшились у 2022 році на 8,4% (зменшення надходжень виникає в зв’язку з перенесенням надходжень з на майбутні періоди 2022 року, строк сплати яких спливає до 31 грудня 2022 року, наявною заборгованістю в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації).
До загального фонду бюджету громади за звітний період отримано 54 781,0 тис. грн дотацій та субвенцій із державного бюджету та інших місцевих бюджетів, в тому числі: освітньої субвенції – 42 613,7 тис. грн, базової дотації – 10 480,8 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету громади за 11 місяців 2022 року надійшло 2 469,7 тис. грн, в тому числі податкові надходження – 8,6 тис. грн (це екологічний податок), що складає 0,4 %, неподаткові надходження – 2 461,1 тис. грн або 99,6 % (в тому числі: надходжень від плати за послуги – 288,3 тис. грн кошти від продажу земель – 6,2 тис. грн та інших джерел власних надходжень – 2 166,6тис. грн( в тому числі надходження державної допомоги згідно Постанови КМУ від 07.03.2022 року зі змінами на придбання продуктових наборів цивільному населенню, що постраждало внаслідок воєнної агресії Російської Федерації у 2022 році в розмірі 950,0 тис. грн.).
Одержані бюджетом громади доходи забезпечили фінансування першочергових потреб на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, оплати енергоносії та комунальних послуг, які споживаються бюджетними установами.
За 11 місяців 2022 року із бюджету Джулинської територіальної громади проведено видатків в сумі 100 939,0 тис. грн, або на 81,1 % від уточненого річного плану та 88,0% від уточненого плану на період. В тому числі по загальному фонду – 99 348,2 тис. грн (або 98,4%) та по спеціальному фонду – 1 590,7 тис. грн (1,6%).
В першу чергу бюджетні кошти спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери: за відповідний період на зазначені цілі по загальному та спеціальному фонду використано 83 206,5 тис. грн або 82,4 % усіх видатків, у тому числі на освіту 73 302,4 тис. грн (або 88,1%), охорону здоров‘я – 2 475,4 тис. грн (3,0%), на соціальний захист - 4 021,1 тис. грн (або 4,8%), на духовний та фізичний розвиток - 3 407,6 тис. грн (4,1%).
Видатки в сфері житлово–комунального господарства, будівництва та дорожнього господарства профінансовані в обсязі 712,3 тис. грн, на оплату електроенергії по вуличному освітленню та оплату дизельного палива та заробітної плати робіт щодо забезпечення належного санітарного стану території громади.
Органами державного управління по загальному фонду використано 15 483,4 тис. грн, що складає 94,4 % уточненого плану на період.
По виконанню інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на капітальний ремонт покрівлі Джулинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини КНП “ЦПМСД Джулинської сільської ради” за адресою вул. Центральна, 118Б, с. Джулинка використано 185,3 тис. грн та 5,5 тис. грн на експертну грошову оцінку земельної ділянки для послідуючого продажу.
На утримання та розвиток автомобільних доріг витрачено 588,8 тис. грн для придбання предметів та матеріалів, що становить 92,4% від уточненого плану на період.
По заходах із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха використано 100,0 тис. грн для придбання предметів та матеріалів, що становить 100,0% від уточненого плану на рік.
На забезпечення здійснення контролю за дотриманням протипожежних вимог, запобігання пожежам і нещасним випадкам, гасіння пожеж використано 122,0 тис. грн
З резервного фонду виділено 340,0 тис. грн., в тому числі 237,3 тис. грн для придбання паливно-мастильних матеріалів та арматури для облаштування фортифікаційних споруд в межах Джулинської сільської територіальної громади, в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та 102,7 тис. грн для перевезення резервістів.
- Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів по спеціальному фонду передано на капітальний ремонт будівель, споруд службової території, приміщень, інженерних мереж (систем) в місцях постійної дислокації кадру військової частини А7334 130,0 тис. грн та на придбання майна для забезпечення навчального процесу резервістів і військовозобов’язаних військових частин ТрО в рамках проведення Єдиного стрілецького дня протягом року в сумі 35,0 тис. грн та по загальному фонду – 30,0 тис. грн. для підтримки поліцейського офіцеру громади для ГУ Національної поліції у Вінницькій області – 30,0 тис. грн
В загальному, порівняно з минулим роком за відповідний період надходження зменшились на 11 645,6 тис. грн або на 10,1 %, а видатки на 15 746,8 тис. грн або на 13,5 %.
Начальник управління Олена КАРПІНСЬКА