Нарада з працівниками апарату та структурних підрозділів Джулинської сільської ради
Сьогодні, 13 січня 2025 року Джулинський сільський голова Петро ШВЕЦЬ провів щотижневу оперативну нараду за участю секретаря сільської ради Галини ЩАВІНСЬКОЇ, своїх заступників, керівників відділів апарату та виконавчих органів сільської ради.
Перед початком розгляду питань, Петро Васильович, наголосив на нашій підтримці військовослужбовців Збройних Сил України та звернув увагу присутніх на активній участі в різноманітних міжнародних та Всеукраїнських конкурсах, які сприятимуть в покращенні соціально-економічному та культурному розвитку нашої громади.
Після цього, обговорили важливі питання, що стосуються роботи закладів освіти, культури, охорони здоров’я, надання адміністративних послуг, соціального захисту населення, житлово-комунального господарства, підготовки до проведення чергового засідання виконкому тощо.
Заступник сільського голови Роман Кравець проінформував про завершення робіт із виготовлення пересувного банно-прального комплексу для військовослужбовців ЗСУ. Комплекс утеплений, пофарбований. Є бак для води, встановили насоси, щоб можна було подавати воду. В середині створені всі умови для прийому душу, прання та сушіння одягу.
Головний спеціаліст фінансового управління Джулинської сільської ради Інна Шаповал повідомила про проходження в Головному управлінні фінансів Вінницької ОВА експертизи сільського бюджету на 2025 рік.
Начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Джулинської сільської ради Руслана Руденко доповіла про успішну здачу статистичних звітів в галузі культури за 2024 рік. Пророблено багато важливої роботи і це заслуга всіх працівників культури. Тож щирі слова подяки працівникам культури за невтомну працю та професіоналізм.
Підбиваючи підсумки наради, Петро Васильович дав доручення керівникам за напрямками їхньої діяльності та побажав плідного тижня на шляху виконання пріоритетних завдань і вирішення усіх нагальних проблем.
Будьмо відповідальними і впевненими у перемозі наших ЗСУ!
Вдалого робочого тижня!