Нормативно-правові акти з питань розгляду звернень громадян
ЗАКОН УКРАЇНИ “Про звернення громадян”
ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”
ПОСТАНОВА від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”
ПОСТАНОВА від 3 лютого 2016 року № 48 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 квітня 1997 р. N 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 вересня 2008 р. N 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»